Garantie
Starshoe Zoetermeer garandeert dat de geleverde artikelen voldoen aan de gebruikelijke eisen. Als er bij u als klant klachten zijn zullen wij deze altijd analyseren om zo tot een oplossing te komen.

Wanneer een artikel nieuw uit de verpakking komt en er is sprake van schade aan het product, kan deze bij ons worden geretourneerd. Wij zullen dan contact opnemen met de fabrikant.

Op slijtzolen bieden wij geen garantie! In onze werkplaats kunnen wij reparaties uitvoeren tegen betaling om u te helpen bij alle vormen van gebruikers-slijtage op uw schoenen.

Services
Bij aanschaf van schoenen conform de spelregel
s van de webwinkel, kun u uiteraard gebruik maken van onze expertises in de vestiging van Starshoe Zoetermeer. Als er bij u als klant klachten zijn zullen wij deze altijd opnieuw uitwerken met behulp van de informatie die wij in voorgaande bezoeken hebben vergaard. Wij zullen ook opnieuw de huidige situatie nagaan, dit wil dus zeggen dat wij opnieuw een anamnese afleggen zodat we weer op de hoogte zijn van hoe het er nu aan toe is. Op het moment dat wij de huidige situatie duidelijk hebben zullen het probleem verder gaan analyseren. Wij gaan dus dieper op de casus in om zo het probleem boven water te krijgen. Hierbij kunt u denken aan kijken naar eventuele problemen in de voet, dit in de vorm van overdruk in een of meerdere plaatsen onder de voet. 

Mocht het zo zijn dat uw klacht dieper ligt dan alleen de combinatie van sporter en schoen dan zullen wij u doorverwijzen naar een bekwame derde partij die op medisch gebied meer kennis heeft op uw specifieke klacht. Hierbij moet u denken aan bijvoorbeeld een orthopeed/fysiotherapeut of Podoloog.

Voor Starshoe geldt dat iedere klant belangrijk is, wij zullen altijd trachten om u zo goed mogelijk te helpen en adviseren. Respect staat bij ons hoog in het vaandel, wij behandelen u zoals wijzelf behandeld willen worden. Alles is op een respectvolle manier bespreekbaar.